Friday, April 30, 2010

Бусад хүмүүст хэлэхгүй...

Хүч чадалтай хүмүүс зовлон гэж мэддэггүй юм. Би зовлонгоо зөвхөн надтай ижилхэн зовлон туулж яваа хүнд л хэлнэ. Бусад хүмүүст хэлэхгүй... Зөгийд хатгуулаагүй хүнд зөгийн тухай яриад ч хэрэггүй. Над шиг зовлон үзээгүй л бол намайг хэзээ ч ойлгохгүй. Миний туулж буй зовлонг амсаагүй л бол миний ярьж байгаа бүхэн үлгэр домог шиг сонсогдох болно. Миний дотор байгаа шаналлыг бусадтай бүү харьцуул. Тэдний гарт давс бэлэн байгаа. Харин миний шархан дээр цацсан нь хангалттай.

No comments:

Post a Comment

1. Та доорх нүдэнд өөрийнхөө сэтгэгдлийг бичнэ үү.

2. Comment as гэсэн хэсгээс сонголтоо хийнэ. Хэрвээ та gmail-д бүртгэлтэй бол Google Account-ийг сонгоорой. Харин бүртгэлгүй бол хамгийн доор байгаа Anonymous гэдгийг сонгоно уу.

3. Хэрвээ бичсэн сэтгэгдлээ урьдчилж харахыг хүсвэл Preview дээр дарна.

4. Сэтгэгдлээ шууд оруулахыг хүсвэл Post Comment дээр дарна.

Таны сэтгэгдэл надад дараагийн өгүүллээ оруулах урам зориг өгөх болно. Баярлалаа.