Monday, November 29, 2010

Хэрэв би мэдэж байсансан бол...



Хэрэв би таныг надтай дахин хэзээ ч уулзахгүйгээр холын хол явчихна гэдгийг мэдэж байсансан бол чанга тэврээд бас үнсэх байсан юм.

Хэрэв би таны дуу хоолойг хамгийн сүүлийн удаа сонсож байгаагаа мэдсэнсэн бичлэг хийж аваад, таныг санах болгондоо үүнийгээ үзэж өөрийгөө тайвшруулах байсан юм.

Хэрэв би таныг хамгийн сүүлийн удаа сургаал үгээ хэлж байгааг мэдсэнсэн бол "Би наад үгийг чинь зөндөө сонссон" гэж уцаарлахын оронд "Би танд хайртай" гэж хэлэх байсан юм.

Хэрэв би тантай хамгийн сүүлийн удаа нэг өдрийг өнгөрөөж байгаагаа мэдсэнсэн бол найзуудтайгаа утсаар ярьж, зурагт үзэж суухын оронд тантайгаа илүү дотно ярилцаж, гадуур хамтдаа зугаалах байсан юм.

Хэрэв би танд үнсүүлэх боломж дахин хэзээ ч олдохгүй гэдгийг мэдсэнсэн бол дуртай дургүй хацраа өгөхийн оронд ханатлаа эрхэлж, хэдэн мянган удаа үнсүүлэх байсан юм.

Хэрэв би таныг нэг л өдөр ингээд нисээд явчихна чинээ санасан бол ажил ихтэй гэж яарахын оронд өвөрт чинь хамт хэвтээд үнэрийг чинь үнэрлэж хэвтэх байсан юм.

Танд хоёрдахь боломж олдохгүй байж мэдэх юм. Магадгүй энэ л өдөр танд дотны хүнтэйгээ хамт байх сүүлчийн боломж байж болох юм. Иймээс өдөр бүрийг үнэ цэнэтэйд тооцож хайртай хүмүүстээ өөрийгөө зориулаарай. Маргааш гэж хүлээхийн оронд өнөөдөр яагаад хийж болохгүй гэж? Хөгшин, залуу хэнд ч байсан маргааш гэдэг өдөр олдох эсэхийг хэн ч мэдэхгүй шүү дээ. Тиймээс эргээд харамсахгүйн тулд энэ өдрийг хайраар дүүрэн өнгөрүүлээрэй.


Info TV сэтгүүлээс...

5 comments:

  1. Өөрийн чинь вкус надад маш их таалагдлаа. Матрууд найзууд болдгүй гэдэг. Гэхдээ л танилцмаар, найз нөхөд болмоор санагдчихлаа. Сайн сайхныг хүсье. Оргил.

    ReplyDelete
  2. Hehe nz nohod bhad gemgui shde
    nice to meet you

    ReplyDelete
  3. harin tmee. Bidnii amidral sanaatai bolood sanamsargv taarj bgaa hvn bvrtei bidnii chin hvslees handah ni chuhal yum daa. Uchir ni bi gantsahan eswl svvliin udaa ted nartai uulzaj bj bolzolshgv uchraas

    ReplyDelete
  4. sanaj yavhad ilvvdkv zvil hvn bvrt bdag yum shvv

    ReplyDelete

1. Та доорх нүдэнд өөрийнхөө сэтгэгдлийг бичнэ үү.

2. Comment as гэсэн хэсгээс сонголтоо хийнэ. Хэрвээ та gmail-д бүртгэлтэй бол Google Account-ийг сонгоорой. Харин бүртгэлгүй бол хамгийн доор байгаа Anonymous гэдгийг сонгоно уу.

3. Хэрвээ бичсэн сэтгэгдлээ урьдчилж харахыг хүсвэл Preview дээр дарна.

4. Сэтгэгдлээ шууд оруулахыг хүсвэл Post Comment дээр дарна.

Таны сэтгэгдэл надад дараагийн өгүүллээ оруулах урам зориг өгөх болно. Баярлалаа.